października 31, 2019

Stylizowana, leśna sesja w górach




Ci, którzy mnie już chociaż troszeczkę znają, to dobrze wiedzą, jak bardzo kocham góry, pagórki i wszystko, gdzie człowiek może się wspiąć. Ze swojej Jury Krakowsko-Częstochowskiej przeprowadziłam się w małą część Beskid i tu mogę takimi widokami napawać się chociażby w drodze po bułki do sklepu. Novą Polanę odkryłam w zasadzie z polecenia znajomych i kiedy odkryłam jej piękno to już wiedziałam, że muszę tam pojechać i zrobić zdjęcia! Miałam to super szczęście, że mogłam zabrać tam ze sobą fantastycznych ludzi, którzy poświęcili ostatnią, słoneczną niedzielę w tym roku i zadbali o każdy szczegół i wyczarowali ślub z prawdziwego zdarzenia! Zerknijcie na nich w wolnej chwili, bo ja ich polecam naprawdę bardzo mocno! 

Dziękuję Madzia i Szymon za cierpliwość i za realizację moich kolejnych pomysłów! <3 

Modele: Magda i Szymon
Miejsce: Nova Polana 
Tort / słodki stół: Ciastkarnia Mariusz Kawiorski 
Wianek / ozdoby do włosów: Cudne Wianki
Kwiaty: Decoflorum
Dekoracja / winietki / zaproszenia ślubne: Kropka. Papeteria i Kaligrafia Ślubna







































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fotografia emocji. , Blogger